Myynti- ja toimitusehdot

Voimassa 1.7.2015 alkaen

Verkkokauppa

Suovanlahden Sonniyhdistyksen Perinneseura ry. (rek.nro 193.954) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tulonsa Sonniyhdistys käyttää harkintansa mukaan erilaisten yhteisöjen hyväksi.

Rekisteröityminen

Nettikaupan käyttäminen edellyttää rekisteröitymistä asiakkaaksi. Rekisteröitynyt asiakas näkee myös tilaushistoriansa ja kaikkien tilauksiensa tilan. Asiakkaan tietoja emme luovuta kolmansille osapuolille. Asiakkaan sähköpostiin voimme laittaa omaa tarjous- ja informaatiopostiamme (muutaman kerran vuodessa), mikäli asiakas ei tätä erikseen kiellä.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö tilisiirtona. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksutapana on tilisiirto. Missään vaiheessa emme pyydä pankki- tai luottokorttitunnuksiasi. Tilauksesta muodostetaan tilisiirtolomake jonka avulla voit maksaa ostoksesi omassa verkkopankissasi. Tilisiirtolomake lähetetään sinulle sähköpostilla ja se on myös näkyvissä tilaushistoriassasi kohdassa tapahtumat.

Tilausvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus ja tilisiirtoon tarvittavat tiedot.

Toimituskulut

Tilauksesi toimituskulut näet tuotteiden hintojen alapuolella. Toimituskulut vaihtuvat pakkauksen koon ja painon mukaan. Toimituskuluihin kuuluvat pakkausmateriaalit sekä pakkaus- ja postikulut. Toimitamme tilaukset normaalilla postipaketilla (ei pika- tai ovelle paketti, pienet tilaukset kirjeellä) ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen sen jälkeen, kun maksusuorituksesi näkyy tilillämme.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme varastotuotteille Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 arkipäivää. Tapauksissa joissa tuote on loppunut varastosta toimitusaika on n. 2 viikkoa. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotteiden tiedoissa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan nettikaupassa tai suoraan sähköpostitse.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite:

Suovanlahden Sonniyhdistyksen Perinneseura ry.

Hiekkarannantie 68

44670 Suovanlahti

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille taholle. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.